Zařídíte přes internet bez návštěvy pobočky

Řadu požadavků u nás vyřídíte sami snadno přes Penzijní portál

Penzijní portál

Co můžete vyřešit z domova

Díky Penzijním portálu můžete své penzijko jednoduše spravovat bez návštěvy pobočky

 

Získat informace o aktuálním stavu vašeho účtu
Ověřit si své platby
Změnit výši měsíčního příspěvku 
Změnit způsob jeho placení
Oznámit,  změnit nebo zrušit příspěvek zaměstnavatele
Nahlásit nám změnu trvalého bydliště
Oznámit nám změnu kontaktních údajů (telefon, e-mail, korespondenční adresa)
Položit nám dotaz

 

Co bohužel na dálku není možné vyřešit

Penzijní portál neumožňuje zrušit penzijní spoření, požádat si o výplatu úspor z penzijního spoření, změnit strategii spoření nebo změnit určené osoby na smlouvě. Důvodem je ochrana vašich úspor. Podpisy na tomto typu žádostí musí být úředně ověřeny. Jakmile to situace umožní, obraťte se prosím s žádostí na nejbližší pobočku ČSOB, ČSOB Pojišťovny nebo ČMSS, kde ji s vámi sepíší a ověří váš podpis. 

Online sjednání penzijka

Penzijko si jednoduše můžete otevřít online. Stačí jen vyplanit pár údajů, vyfotit doklady totožnosti, podepsat smlouvu SMSkou a poslat ověřovací platbu.

Případně vám můžeme poslat smlouvu k podpisu kurýrní službou.

Vzdálená podpora

Na stránce Kontakty najdete další možnosti, jak se s námi spojit na dálku.