Doporučení pro klienty Sberbank

Vážení klienti, připravili jsme pro vás krátký přehled, jak postupovat, pokud máte účet vedený u Sberbank a čekáte výplatu z penzijního spoření na tento účet nebo si z tohoto účtu přispíváte na penzijní spoření.

Očekáváte výplatu z penzijního spoření na účet u Sberbank

Všechny platby směřující na bankovní účty vedené u Sberbank jsme již v pondělí 28. 2. 2022 pozastavili. Kontaktujte nás prosím na naší klientské lince 495 800 600 nebo navštivte některou z poboček, abychom se domluvili na dalším postupu. 

Penzijní spoření si platíte z účtu u Sberbank

K úhradě příspěvků začněte prosím využívat jinou bankou. Pokud potřebuje zřídit rychle nový účet, můžete si ho otevřít třeba u nás v ČSOB. Zároveň vám doporučujeme ověřit si stav plateb ve prospěch vašeho penzijního spoření. Můžete k tomu využít Penzijní portál nebo naši klientkou linku 495 800 600.

Nemáte možnost hradit své příspěvky na penzijní spoření

Pokud máte své veškeré finanční prostředky zablokované u Sberbank, můžete přerušit placení svého penzijního spoření. Kontaktujte prosím naši klientskou linku, kde vám poradí, jak přerušení placení aktivovat, abyste nebyli evidováni jako neplatící klienti. Jakmile se založíte účet u jiné banky a vaše finanční situace to umožní, můžete přerušení placení zrušit. Upozorňujeme nicméně, že za neuhrazené měsíční příspěvky nemůžeme ministerstvo financí žádat o státní příspěvky.

Podrobné informace o opatřeních České národní banky vůči Sberbank a jejich případných důsledcích naleznete na stránkách ČNB.

V případě jakýchkoli dotazů nás prosím kontaktujte na naší klientské lince 495 800 600. Je vám k dispozici od pondělí do pátek mezi 8:00 a 18:00.